NYHETER

Boka din plats på önskad kurs redan Idag. Fyll i ditt webbformulär online så kommer en bekräftelse av plats inom 48 timmar.
I höst delar vi upp barngrupperna i mer åldersspecifika grupper och vi utökar utbudet med bl.a Hip Hop och latinska aftnar. Välkomna till ett liv med mer dans hösten-20!

11-17 juni Dansläger för barn i åldrar 6-12 år
22 juni - 12:e juli Sommarkurser för både barn, ungdom och vuxna.
Klicka på fliken 'DANSLÄGER & SOMMARKURSER' för mer information

Alla dansklasser förutom stepp dansar som vanligt på Valborgsmässoafton. Varmt välkomna!!!

Fredags-Disco!

21.01.2020

Under våren 2020 anordnar vi discon i vår danslokal med discokula och rökmaskin!
Fri dans, "coola moves" med dansinstruktör, lekar, danstävling, danslekar m.m.
Nästa gång "Alla hjärtans dag", fredagen den 14/2
Tider: lågstadiet kl.17:00-19:00 / Högstadiet kl.19:15-21:15.
Entré: 50 kronor. Snacks och dryck till självkostnadspris.
Anmälan: via hemsidan,...

Julklappen!

23.12.2019

Inte klar med julklapparna? Vi har julklappar som varar mellan januari och maj!!! :-D
Boka en plats i en dansgrupp hos oss idag och få 10% i julklappsrabatt. Klicka på anmälan i huvudmenyn och märk din bokning med "Julklappen". Anmälan är bindande och faktura skickas till dig i januari! God Jul & Gott Nytt År från Sigtuna Dansskola

Vecka 3 - dvs 13/1 till 19/1-20 startar vi samtliga danskurser som sedan pågår fram till mitten på maj. För att säkerställa en plats i önskad grupp rekommenderas anmälan innan juluppehållet. Hoppas vi ses!

Det glädjer oss att kunna erbjuda salsakurs med Phoenix! Aris som han kallas privat är född och uppvuxen på Cuba, så självklart blir det cubansk salsa kl.19:30 på onsdagar med start 15/1. Anmäl dig snarast för att knipa en plats!

Lucia-disco

21.11.2019

Fredagen den 13/12 bjuder vi in låg- och mellanstadiet till disco hos oss!
Tider: lågstadiet kl.17-19 & mellanstadiet kl.19-21
Inträde: 50 kr (förfriskningar finns att köpa)
Program: danslekar, coola moves med instruktör samt fri dans
Varmt välkomna till vår danslokal med discokula och rökmaskin!