NYHETER

28:e oktober - prova på balett & jazzdans för vuxen/ungdom
Balett kl.18:30-19:30 / Jazzdans kl.19:45-20:45
Dessutom har du och ditt/dina barn möjlighet att prova kortkurser i street, jazzdans, modernt & balett vecka 45-50. Läs mer i huvudmenyn under kortkurser V.45-50!

Äntligen börjar dansterminen! Det finns platser kvar och det går bra att börja även en bit in på terminen. Vecka 36 är det t.ex kompisvecka :-) Välkomna alla dansglada vänner!

Vår nya dansstudio står klar för invigning lördagen den 17/8 och du är varmt välkommen att fira med oss! Det blir gratis prova-på i olika dansstilar samt lite uppträdanden och tilltugg. Hoppas vi ses! :-)

Senaste nytt hos oss inför hösten -19 är Salsakurs och Musikalgrupp! Dessutom kommer det ges möjlighet att öva Fortnite-danser på onsdagar i Showkidsgrupperna :-)

Klicka på rubriken för att hitta pdf med hålltider för prova-på-kvällarna! Alla Kan vänta medan barn, ungdom eller vuxen provar stilen de är intresserade av, Hoppas vi ses!

Onsdagen 19/6 kl.18:00-19:30 prova på i S:t Olofs gymnastiksal i Sigtuna.
Torsdagen 20/6 kl.18:00-19:30 prova på i Forums spegelsal i Märsta.
(Egen lokal under renovering)
Inom kort publiceras ett schema med tider för olika stilar. Axplock ur kursutbudet.
Varmt välkomna!

Dans är träning och nöje i ett! Våra danskurser ökar alltjämt i popularitet och det finns platser kvar i samtliga grupper till nästa danstermin! Se till att knipa en av dem! Vi uppträder på Kulturum både höst och vår.

GRATIS workshop där du kan dela och lära danser ifrån andra länder. Vad kan jag? Vad kan du? Vad kan vi tillsammans? Dansglädje och gemenskap! Plats: Valsta Centrum. Datum/tider: hittar du under fliken "Mångfaldsfestival 2018" i huvudmenyn.